luni, 9 decembrie 2013

Incalzirea

Asa cum am spus toamna trecuta ne-am mutat la CASA NOASTRA. Toate bune si frumoase, insa casa nu mai fusese locuita de peste cinci ani si.... acum incepe munca.
In primul rand fiind toamna tarzie trebuia sa rezolvam problema incalzirii.
Casa avea o soba de teracota, de perete, insa incompleta, cineva furase parti din plita,
insa noi trebuia sa incalzim si camera copilului. Asa ca, avand ceva experienta, am avut o firma de instalatii, am hotarat sa transformam soba existenta intr-o minicentrala termica. Aveam caloriferele si celelalte materiale necesare. Lipsea serpentina pe care sa o introduc in soba, asa ca am rugat pe cineva, care mai facuse, sa ne sudeze una. Nu mai am imagini cu serentina de anul trecut. Anul acesta am modificat-o. Asa arata anul acesta serpentina in timpul montajului, si a probelor de presiune :
 In timp ce zideam

 Imagine cu portita vechii sobe

 Materiale folosite (lut si nisip)

Serpentina in timpul probelor de presiune.
Nu stiu daca la anul voi avea timp (din pricina celorlalte proiecte), dar va fi modificata si aceasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu